crosses allover the boulevard


Tjenare, tjenamosh! Nu Dricker jag chai-te och fixar lite för mogondagen och lyssnar på underbar musik, sån där lugn musik, vissa låtar är tillochmed så underbart fina så man får en liten klump i magen. Down the Line t.ex. Åh
<3<3 Nu ska jag fortsätta packa och välja ut kläder för morgon dagen för jag lär mig! Det var någon morgon förra veckan jag bytte kläder minst fem gånger. Så jag fick rusa till busshållplatsen och bli klibbig på ryggen för att hinna med bussen, och sånt slipper jag gärna. Oj vad jag blev överfallen av en sorglig känsla precis just nu, det är måndag imorgon. usch och blä.
NEJ! Nu tar jag mig i kragen, dricker mitt lugnande te (som det är koffein i) och väljer ut lite kläder (för fett! det är ju mega rea och jag har inhandlat-wohoo! jag känner mig som en ny människa)
Godnatt
 haha! överfallen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0