tröttchey

hej hej hallå. nu sitter jag här igen, och har gjort alldeles för länge nu ikväll. fast orsaken varför är att jag gett min ipoden en massa ny musik. den behövde det och nu är vi båda glada! idag var en plugg och tränar dag. imorgon blir en plugg och packar dag till måndag då jag åker iväg med konfirmationen på läger! najs.

Jag tänkte att eftersom jag lyssnar på så grymt mycket musik just nu och hittar nytt bra hela tiden
så delar jag med mig här. Varje dag jag gör ett inlägg ska en låt dyka upp! fätt.

tonight´s song


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 23:37:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0