tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart


Hemskt mycket hej! Jag är glad idag, jätte glad faktiskt och jag har ingen anledning! Kanske är det för att solen lyser och att jag lyssnar på sån himla apbra musik! Och för att torsdagar är sånna himla bra dagar. Jag chillar lite nu, hade tänkt att kanske göra mig en smoothie och ta med mig in på rummet och sörpla medans jag lyssnar på lite svängiga toner och ladda för att sedan möta upp Ottilia för det är konfirmationsträff ikväll. Mys. Imorgon är det fredag vilket innebär musikdag sedan är det helg vilket innebär DANIEL ADAMS-RAY!!! (mer om det) sedan är det praovecka sedan lov!!! Jo, det låter som om jag har anledningar till min glädje. Jag vill att alla ska vara lika glada som jag är just nu för det är så himla mysigt, fast dåliga dagar är faktiskt också bra, på sitt sätt. Därför ska man trycka här, här och här.

Kommentarer
Postat av: ottilia

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2024&artikel=4353053

2011-02-18 @ 18:13:37
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0