the eternal sunshine of a spotless mind


Lite såhär känner jag just nu, inte för att jag kan beskriva vad "såhär" är men... Se den här filmen! Den är skruvad men fin. Fin när man tänker på den dan efter och förstår...
Idag är det bedömningsdag och vi elever är lediga. Skönt fast jag känner att tiden bara rinner iväg, hemskt. Men jag ska plugga inför två kommande prov nästa vecka. Gå ut och ta en promenad kanske med musik i öronen. Man måste planera (eller jag iaf) för att dagen inte bara ska försvinna. Plugga, ta promenad, träna (ja, ska på dansafro mad mams) fota-herregud vad jag vill fota! men bara om jag hinner med.
Igår kväll satt jag och gjorde pärlplatta, snacka nostalgi! Sjukt najs framför teven med familjen där Våra vänners liv och Grotesco avtittades som har kommit att bli en vanlig måndad. Jag börjar mer och mer ta avstånd från datorn nu eftersom jag märker att jag bara fastnar vid den, men vad ger det mig liksom! Så istället sitter jag och gör pärlplattor och läserbok, snacka koolt!
Nej men nu ska jag vässa pennan och ladda hjärnan för here I come kemiiii!
Hejs, haregreat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0