ROMME.TU.090310

Imorgon drar en fullpackad buss med massa glada 7:or iväg på en lång dag i skidbacken; Romme! Ska bli mycket roligt! Bara det att min hals just nu bränner och huvudet dunkar när jag gör något hastigt:( Det  har inte blivit mycket sömn på lovet så det kan ha med det och göra... Får se till att somna tidigt ikväll. Vi ska ju ändå träffas utanför skolan 6:15... Nu måste jag börja fixa, känner att jag inte gjort något vettigt på hela em (har iofs halft sovit i soffan). Nu har mamma precis kommit hem med en påse godis till imorgon. Mina favoriter, vinigummin (vet inte riktigt hur de stavas) och en gott och blandat påse! (Choklad ligger också i toppen bara så ni vet) Fred ut!

Bild fr. Romme 09. I liften sitter Frida och Tove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0