enljusstakeförtjugonioriksdaler



Hej och ett stort hallå! Det ekar lite här hallå hallå hallå... Jag känner att det lyser frånvaro här. Men alltså,
nej jag har inget att skriva om varje dag + att min dator hackar något förfärligt. Stänger av sig självt och
jag blir inte pepp på att försöka igen efter tre gånger.. Men HEJ! På sista bilden ses en ljusstake för 29 kronor
från Indiska. Jag blir glad av att köpa grejer på rea. Idag har jag vaknat upp hos Tove och bakat pepparkakor.
Sedan gått med converse på götgatan på jakt efter julklappar. Alltså där har vi två minus. Aldrig mer ska jag
använda converse den här vintern. Det var en ren plåga! Sen så är det där med att köpa julklappar också
en liten plåga för mig. Jag har sån sjuk beslutsångest så nej, ingenting köpt. Och jag börjar få smått panik.
Det är det värsta med vintern även fast det är de jag tänker är det roliga. Köpa mysiga och persoliga
julklappar. Hej och hejdå! Nu ska jag sätta mig och låta mig inspireras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0