tjenamosh

Nu softar vi galet på rummet. Utanför börjar vinterlandet mörkas ned. Det är galet fint här! Utsikten är som ett vykort, showar bilder när jag kommer hem där usb sladden befinner sig (...) Här serveras det tre rätters middag och riktig hotell frukost. Imorse tog vi en runda med varsinn spark och snacka träningspass! Eftersom hotellet ligger högt upp var ned vägen bara härlig, men att sedan gå upp för backarna igen-hua! Snart ska vi iväg och åka häst och släde, med facklor och tjocka filtar. Fett. Nu tänkte jag återgå till min bok och fortsätta softa läget med fet spotify musik. Och herregud! Det är snart bara ett dygn kvar av 2010. Tänkte göra någon slags sammanfattning av året i bilder, men det får bli när jag kommer hem. Fast jag kan ju faktiskt langa en spotify lista där jag försökt få med allt jag lyssnat på 2010. 
Musiken 2010 helt enkelt.
Ha det fett och en grym nyårsafton! Tjing! 


Kommentarer
Postat av: Ia Gremar

Hallå där, ha det så Gott på det Nya året och hälsa föräldrarna på deras stora dag!!!

Kram Ia

2010-12-31 @ 09:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0