rubrik

Jag trippar på tå i mitt rum, grejer ligger överallt. Orsaken till det är att jag försöker mig på att sortera undan lite grann. Nu är jag inne i en paus, en paus av många andra. Jag har dragit ut på tiden alldeles för mycket. Började runt fem och nu är klocken....halv tio! Hjälp!
Min jul kan inte riktigt få beskrivningen av inlägget under, för riktigt så var det ju inte. Den har varit väldigt mysig och lugn, lite stressig kanske och lite overklig också, för att det inte kändes som julafton, känns inte som julafton har varit än... aja. Imorgon åker vi familjen upp till Tällberg och myser ännu mer, snacka om att jag ska slappna av. Nu måste jag avsluta det här för att kunna avsluta mitt sorterande i rummet.
Tjing Tjong och Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0