Lyckliga ögon





Nu sitter jag med röda kinder efter att varit ute i snövädret i cirkus 4 timmar. Har nämligen sjungit med skolkören på kröningen av Lucia. Super mys var det! Stora stickade tröjor hade alla på sig, och röken som kom från allas munnar när vi sjöng-det var fint. Vi gick på julmarkanden därimellan och käkade brända mandlar och sög på knäck klubbor som var alldeles hårda. Sen på hemvägen gick jag och Frida en liten runda och köpte bl.a godis och jag plockade med mig en Oskar Linnros affisch! Yes, katching. Nu har jag druckit både en kall julmust och några klunkar glögg. Mums. Ikväll känner jag att sitta framför en bra film eller med en penna och papper, eller varför inte båda?! Ha en bra kväll!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: ottilia

åh mittenbilden. sötis!

2010-12-05 @ 20:28:28
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0