Typ lägesrapport yao!

Nämen asså, solen skiner- Jiho! Har precis kommit hem efter en runda till Hornstull där det är en massa grejs som händer. Fastnade lite vid en ring på marknaden som dock var för stor- Buhu!
Det är ju popaganda för hela slanten på/i/vid eriksdalsbadet så igår tog jag och mamsen en liten runda och såg Robyn släppa loss lite sådär bortom allt, men shit vad grryymt!!! I den där publiken vill jag stå och gunga till Don´t fucking tell me what to do och allt annat grymt! Eller den här - l.y.s.s.n.a! Skolan är förövrigt igång och kalendern blir med bums min största förlitelse att ha koll på allt, du får inte lämna mig nu, du betyder allt! Älskar dig föralltid! Nej skoja... Nu vankas 40 års fest så fixafixa. Imorgon väntas musikvideo på copp? hihi.
Take good care, bye bye then!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0