d.y.n.a.m.i.t.e


Nu: åter i skolbänken och åter här framför datorn. En timmes skoldag idag med info och nya grupper. Nej men det känns bra! Tror jag fått ut nått av den här sommaren.. Jo det har jag säkert. Men på busshållsplatsen imorse kändes det inte alls länge sen sist! vad har jag gjort hela sommarn egentligen?! Jo, jag har tagit det lugnt! Rest och läst massor av böcker. Försvunnit lite. Jo, det får man väl ur sig nått av. Och tankarna har bara snurrat och flygit ur min skalle. Idag har vart en knäppt rolig dag och igår var g.r.y.m men mera senare! Tjolahopp i lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: ottilia

sv: jag håller med! :D att vi först "hittade tillbaka till varann" var väl att båda bloggade? och sen musiken den stora delen såklart! ih det är så roligt!! :D pusss! <3

2010-08-21 @ 23:44:07
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0