PLANS FOR DAYS

Sitter med mobilen i högsta hugg och försöker planera veckan, eller de dagar som är kvar. Idag får bli min slappdag. Fast mot kvällen kommer det bli ett dubbelpass keramik. Idag SKA det gå att få till en mugg på den där rullande metallplattan. I två timmar satt jag och försökte få till det med den där leran som bara la sig ner hela tiden. GO girl! Det får väl bli imorgon (fast idag hade vart perfa) som jag och pappa ska gå till 4sounds och kolla inspelning studios och gitarrer. Funnyfunny! Imorgon ska jag träna med en gammal vän. Härligt, jag som e lite sådär rastlös;)  Ändrade planer idag: Frida<3 Förresten var filmen igår-Alice i underlandet toppen! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Karin

åh , ja om dom är :D dunderfin blogg! puss

2010-04-07 @ 23:41:00
URL: http://bykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0