#4 Min dag:

Herregud vad jag är usel på att bli klar med de här frågorna men nu kör jag! (wiihoo)

Dagen började med värmda jordgubbar i micron i en skål blandad med yoghurt (oj, svårt att förklara..)
Sedan satte jag på mig så mycket jag bara kunde; underställ, tjocktröja + två fleecetröjor. Tre leggins + mjukisbrallor och på det termo brallor och en fet jacka (michilingubbe!) Kl halv tio var jag på dagiset i huset mittemot där jag praoat den här veckan och svettades förfärligt när jag satte på de små barnen deras kläder. Fy. Vi åkte pendeltåg till en utflyktsplats och jag höll de i händerna, torkade lite tårar och sprang i backen där de åkte på rumpan på en isbana. När vi kom tillbaka igen åt vi glass med blåbär och hallon och jag blev bombarderad av kramar innan jag skulle gå hem. Så himla söta barn är. Fy vad töntigt det där lät. Men, nej tyst.
Hemma ringde jag Kajsa födelsadagsbarn som fyller 16! Vi snackade högrekrafter och (jag) att tiden bara går. Kanske det beror på den här veckan med dagis barnen, ja säkert.
Sen fick jag turbo bråttom, missade den buss jag skulle ta, fick ta en som gick tjugo minuter senare som jag också höll på att missa för jag hittade den inte! Jag åkte ut till Tove där vi blev ett litet gäng. Vi åt supergod mat, en massa godis, chips och Ben n´Jerry <3 määättt.
Nu är jag så hemskt trött, min säng!<3
Jag känner att det gick från väldigt detaljerat skrivet till väldigt, ja motsatsen.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0