MYSLEEPINGISKILLINGME

Idag var en bajs dag, eller egentligen inte men det var inge gladdag iaf. Bajs. Jo, en hallelujah moment hände med blicken på en fin sak, en sak som faktiskt titta tillbaka (här är man hemlighetsfull) Jag är så in i krukväxten trött och har vart alla vecko dagar för att jag är sämst på tid på kvällar-.- Nu har jag sagt till mig själv för ca 20 minuter sen att jag ska ligga i sängen halv, alltså om 10 minuter, kommer jag lyckas? nej. Nu ikväll har jag ätit teriaki lax och nudlar och suttit med gitarren i knät. Nu har jag nog också valt vilken låt jag ska framföra på musiken (i kategorin `visa´) nagelbitare. Tror att det står ca 10 alternativ i min kalender på låtar men nu ska jag tuta och köra med den här som vägvisare.  
Puss och godnatt.



Nu 3 minuter.

Kommentarer
Postat av: inger helén

så himlahimla fin låt. (då ska jag tala om för dig att jag fann den här: http://se.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=40224)

2010-10-09 @ 04:16:47
URL: http://smallwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0