S to the A to the L to the E to the M


              

              

(bild från salems fb fans sida)

Ja, vi var ju på Salem! Kameran skulle mosas ifall jag haft den där längst fram där vi stog, vid staketet där vi behövt stå i , ja det var några timmar iaf för att få:) Sen så var det ju det där efteråt... ja, inte nått jag mår direkt bar av att tänka på. Vi väntade i ca 1 h. Klockan var någonstan runt halv tolv. Vi behövde gå hem och Salem kommer efter ca 10 min!!! Där hade vi stått med uppknutna skor för att få dem signerade, men icke.. AAAAH! Nästa gång, då fy 17! Men annars var det helt underbart hehe. Ja, andra bilderna var en del av fotona vi tog för en viss tävling. Det var grymt somsagt, igenigenigen! B.Y.E 

Kommentarer
Postat av: ottilia

ÅH! så fantastiskt fina och underbara dagar det har varit! V.E.R.K.L.I.G.E.N! bland de bästa någonsin tror jag bestämt nog :D MEN, bortsett då från torsdagens avslut. Magen kniper.. :(

2010-06-20 @ 14:30:58
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: caroline

jätte fina bilder och diggar verkligen din header!

2010-07-19 @ 18:16:41
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0