waiting for my motivation

Holaholaholaaa! Jag förstår mig inte på bloggare, "bloggare", sånna som bloggar. Var får de tid ifrån, inspiration och hela den grejen? Eller så är det här kanske det stora beviset på min dåliga motivation till grejer-jag gör det sen tanken, kanske ni känner till. Därför det tagit nu drygt en vecka sen det senaste inlägget är för att jag håller på med 2010-samanfattningen juni-augusti just och det tar sån himla tid och jag orkar inte! Men nu snart är den klar! YEAH! Fast bloggande är väl till för att vara roligt och för att dela med av bilder (det jag startade min för iaf) och den känslan känner inte jag just nu. Jag börjar med att motivera mig för läxor jag har just nu, så får det dyka upp ett inlägg här när jag känner jag har tid och lust! fett, nu var det avklarat. Nu tänkte jag skriva upp några fler prao alternativ sedan måla. Kanske kolla lite matte och sen bara ligga framför tv:n, börjar känna mig sjuk:( När det är minusgrader ute klarar inte mina fötter av mer än en timme ute på gatan, iaf inte i ett par converse. tipstips där! Men jag längtar efter våren!!! Där sätter vi punkt. Peace out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0