Onsdag: snö.läderjacka.ester.dr.Martens





1Utsikt från balkongen-älskart!2Mina fötter tillbringar nog iaf en tredjedel av dygnet i dom här, mina fina Dr.M
3Jag nu ikväll då pappa skulle slänga tre av sina jackor, dom haffa jag, på bilden i någon slags läderjacka
4KattenEster, finfinfin
Onsdag idag. Om jag bortser från att snö-blåsten höll på att blåsa av min mössa flera gånger och klämde sig in i den minsta glipa vid halsgropen så tyckte jag ändå om vädret idag. Jag älskar snö. Så himla mysigt! Hur man känner den kalla luften rena ens lungor och känna knarret under fötterna. Annars var det inte en super onsdag. Jag orkade inte vara påhittig idag, eller pratig. Jag mest bara avklarade lektionerna och åt mitt äpple för att få energi. Jag orkar heller inte med allt skolarbete som måste tas hem för de två kommande proven, jag skjuter upp det istället och sätter mig och läser bok och dricker te om eftermiddagarna. Min hjärna känns helt slutkörd, får inte in mer känns det som. Jag vill ha jullov, då kan jag sitta hela dagarna med bok framför näsan och ta långa promenader i snön. Ja. Men. Torsdagar är så hemskt bra! Bra folk och roliga lektioner. Och det är imorgon. Precis vad jag behöver. Och sen är det fredag med heldag musik och sen iväg på fotomässan (ja, viktig info!) med paps. Sen blir det helg med fix i mitt rum och bara allmänt advents mys med lussebullar och julmust, mums! Nej, nu är det dags för mig att sluta, inläggen blir för långa med för oitressant text. Hare great!

Kommentarer
Postat av: emilia

svar; tack detsamma! eller hur, julen är underbar!!

2010-11-24 @ 21:37:25
URL: http://eewmiliaa.blogg.se/
Postat av: emma

åh, du värmer mig med dina ord, något oändligt!

så underbara bilder. åh <3

2010-11-30 @ 22:37:20
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0