je vais bien






Förra lördagen var himla kult! Det ingick photoshots, cocacola, utklädnad, Bert, gitarrspelande,
ett vardagsrum som en stor säng, cheesballs och chips, gungande utomhus m.m.. Ja, kul var det!

Nu sitter jag i mitt nya rum där möblerna står slumpmässigt utsatta och väggarna lyser tomma. Nej riktigt så hemskt är det inte, det är mysigt men inte jag än. Vill ha färggranna plädar, turkosa gardiner, maffiga påslakan och en massa annat plåtter som smyckeskrin och kuddar från indiska.
Idag har jag frusit förfärligt i mina converse och vart på första träff med konfirmationsgruppen. Det kommer
nog bli bra. Känns som en bra känsla i magen iaf. Imorgon ska vi också mysa lite i kyrkan och sen fika med föräldrarnas sällskap. Nej nu ska jag se vad det är för film som rullar på teven. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0