salemsalemsalemsalemsalemsalemsalemsalemsalemsalem


Sista natten innan den stora dagen med stort S. Jag kommer nog inte somna på ett bra tag ändå. My GOSH! IMORGON! När var det, kanske februari som vi bästämmde oss för att gå och nu snart (ja faktiskt, om jag kollar på klockan) är det dagendagen! Rädd för att jag kommer typ börja grina eller nått, att svimma känns kanske lite för mycket men inte helt omöjligt! Men inte för att jag vill det! Nej, absolut I N T E! Nu ska jag försöka sova ändå, en mycket stor dag imorgon som inte får förstöras av för få timmars sömn! Ipoden ligger redo vid sängen så det får bli Salem som söver mig inatt:P goodnight

Kommentarer
Postat av: karin

helt sjukt fin blogg. kollar igenom dina bilder och blir alldeles glad inombords. du är väldigt duktig, och dina foton är hur fina som helst. puss på dig

2010-05-09 @ 00:02:08
URL: http://bykarin.blogg.se/
Postat av: ottilia

can't believe it!!! lite rädd för hur jag ska reagera haha ;D bara några timmar kvar nu!

2010-05-09 @ 12:11:28
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0