so much has happened though it is still so little

Det här känns på nått sätt väldigt obekvämt och ovanligt... Senast var det två veckor sedan men ärligt!? Nu ska det här bara bli för min egen skull så bloggningen kommer när idéerna finns där (och orken) och självklart glädjen med att förmedla något fint och possetivt. Som jag verkligen inte känt nu sista tiden... Dels det där med skolan, plugget och allt sånt och det andra av att bara njuta av de bästa dagarna på året och må bra! Men nu är (iallafall snart) sommaren här och det har verkligen gått fort! Så... Vi får se hur det blir med detta skrivande i framtiden. Just nu känns det bara väldigt långt bort och sitta och trycka ut tankar för att sedan få ut dom på en skärm för vem då?! För min egen skull kanske men minnen bevarar man väl ändå bäst i skallen än på en skärm som dessutom bara slösar en massa tid på min tid nu då jag ska leva! :) hehe... Så så ligger det till just nu. Förövrigt har jag idag vart med pappan och köpt mig/oss en alldeles levande (i psyket iaf) gitarr! Nu är det bara sista lämnad imorgon som behövs göras i skolväg sen är det bara att tuta och köra! 

Kommentarer
Postat av: ottilia

bästabästa låten! :D

2010-06-10 @ 21:49:34
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0