dagar som inte finns, iaf inte om tjugo år.

hejhejhallå. jag hoppas läget är bra. för mig är det nog det, tror jag. jag vet inte riktigt för det rullar ju på men ibland känns det som att det rullar för fort. man blir yr och det blir suddigt så man inte ser riktigt klart. jag ser inte alla dagar. de bara försvinner. det känns läskigt att om tio år kommer jag inte komma ihåg den här dagen, troligen. den kommer liksom försvinna för jag inte gjorde något speciellt med den. men varje dag kan ju inte vara så hemskt speciell för en dag blir ju inte speciell om alla andra dagar också är det. jag vet inte vart jag vill komma. det känns bara konstigt att vara fjorton år och ha ett helt liv framför och att den här dagen kommer falla i glömska och att den här dagen, månaden, året kanske inte kommer ha någon stor betydelse för mitt liv om tjugo år. och vad menar man egentligen med "fånga dagen"? jag förstår inte det citat. hur fångar man en dag när man ändå är samma person för människorna i ens omgivning? fast imorgon ska dagen fångas, iaf på kort så den iaf finns där, som bevis att jo juste, det var då ja och det gjorde jag ja! för imorgon är det torsdag, min favoritdag i skolan och en solig dag förhoppningsvis också. sedan ska jag träffa kajsa också någonstans på stan och det är ju en andledning till att jag inte kommer glömma den dagen, inte helt iaf. ha det fint och njut av solen lite extra imorgon så komer den kanske ändå finnas någonstan i minnet. nu ska jag baka kakor. tjing.

Kommentarer
Postat av: Maja

å vad glad jag blir! älskar att du har en av mina favoritrader med Håkan som sån där sak där uppe. tack så mycket för komplimangen! fin blogg förresten. Kram på dig :)

2011-03-17 @ 15:24:02
URL: http://jagfarliksomingenordning.blogg.se/
Postat av: ottilia

kloka ord!

2011-03-17 @ 22:05:36
URL: http://meetabear.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0