2010 Juni-Augusti

Juni:


Oskar Linnros hade signering på Bengans! Fick en kram och ett "motto" (hehe) skrivet på nyköpt skiva.

Mina föräldrar gifte sig, det var fint

Robyn hade också signering!

Jag och Ottilia hängde under några kvällar på skeppsholmen där det var spelningar med grymma artister varje kväll. Mer sånt åt folket!

Det var skolavslutning! Här på någon italiensk glassbar vid nytorget dit vi vandrat ner efter avslutnings cermonin
i Sofia kyrkan.

Samma dag skulle Markus Krunegård spela på kvällen men det vart inställt. Attsiken vad sur jag blev på det,
fast nästan ännu mer nu såhär i efterhand.


Sen var det dags för Salem att spela, vi var taggade! Småfotona fotades för en tävling med vinst att få se Salem spela i Dalhalla, vi vann inte. Åh den dagen var verkligen grym! Fick ett lite surt slut dock då vi stått och väntat länge för att få hälsa på Salem men vi behövde dra oss och så visar det sig att vi missade honom med bara några minuter. Surt.

Jag och Ville åkte ut till farmor en dag i Sundbyberg och åt sockrade jordgubbar och saftiga körsbär på hennes lilla balkong.



Sen åkte vi till Grekland i en vecka och softade och åt super goda greksallader. Mums!
Juli:



Det blev juli och vi bilade ner till Danmark där vi flyttade runt till olika vandrarhem och väckte minnen från
platser vi var på för flera år sedan.
Augusti:


Sen for vi upp till Kramfors i två veckor och käkade hallon och fiskade lite en kväll.


Sommarlovet började ta slut och det blev äntligen dags för Oskar Linnros på mosebacke! Åh det var grymt, 
även fast vi stått och frusit i regnet länge för konserten blev framskjuten...


Skolan började dagen efter. Flera sena augsti kvällar låg jag i hängstolen på balkongen och bara .. va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0