gott nytt 2011

Nyår började hemskt. Kräksjukan slog in för min del och jag hängde under småtimmarna på den lilla hotell-toaletten. Hemskt hemskt hemskt! Sen sov jag till två och fick inte i mig någon mat på hela dagen förutom blåbärssoppa och okolsyrad coca cola. Jag frös och var blek i ansiktet. Jag fick inte i mig någonting utav fyra rätters middagen, jag fick istället rågat ris med kokta morötter men det åt jag ju inte heller någonting utav. Jag hängde på dansgolvet med Emmy som dansade i sin prinsessklänning och som fick "åh"ande kommentarer från de äldre vuxna. Sen sov jag till tolvslaget då vi ställde oss på ballkongen och såg på de färgsprakande fyrverkerierna. Det var fint. Precis där och då intalade jag mig själv, att 2011 ska fanimej bli grymt!
Det var inte ett helt kalas nyår för min del men ett par föräldrar som firar tjugo år tillsammans är alltid fint.
Så, ett gott nytt år till er! ett helt år, kallat tvåtusenelva ligger framför oss. 
Nu ska jag börja leta i 2010 arkivet, börjar i januari.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: ottilia

signe! stackars dig! kräksjuka är VERKLIGEN inte roligt! :((

2011-01-01 @ 23:08:06
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0