IN THE FOREST

 
Bilder från förra helgen. Tycker första bilden verkligen ser ut som en målning!

Idag har jag nyst, degat i soffan, bakat en kaka, kollat på vänner, varit ute och fotat, haft mina nya skor på mig, börjat fundera på hur jag verligen vill ha det i mitt nya rum, lyssnat på Daniel Adams-Rays nya låt, fått ett fint mejl, kollat på bert (klick), bestämt att jag ska på fotografiska imorgon och nu bokat en OL biljett (!!!) Nu sitter jag och läser intervjuer med Håkan H och Daniel Adams-Ray ur gratistidningen Gaffa. Haffa en vettja!
Take good care, bye bue then!

Kommentarer
Postat av: pinja

fina höstbilder :)

2010-10-05 @ 16:54:51
URL: http://piinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0