Don´t stop us now



Nya brax:P
Yes! Imorgon sätter jag mig på bussen och åker till min Kajsa. Åh vad mys. Vi ska fota, vi ska se på vänner,
vi ska dricka varm choklad, vi ska kasta löv, vi ska vara i stallet, vi ska sova i hennes 180 cm säng, vi ska göra läxor, vi ska gå runt sjön, vi ska allmänt babbla, vi ska bara njuta av att det är lov. Gud vad skönt. Åh, jag ska bara vara borta från allt och inte tänka på sånt som skola och tider som ska passas, jag ska inte tänka rutiner!
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och sussa sött, imorgon fortsätter packningen som inte blev klar ikväll av
olika anledningar (j***a facebook) Men ha ett pip grymt höstlov! puzzz
Peace out!

Kommentarer
Postat av: johanna

tusen tack! lägg gärna till mig via bloglovin! PUSS

2010-10-30 @ 00:11:14
URL: http://jafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0