23.34



Jag känner att jag verkligen vill skriva något viktigt här, något ni skulle känna igen er i. För det här känns
så ytligt. "Hej jag mår bra" i typ varje inlägg. Inte så kul, inte sånt jag dras till i andra bloggar iaf, tyvärr,
men det ska betyda någonting känner jag. En blogg med text utan någon mening/ budskap är som en
coca-cola utan kolsyra, ungefär, ibland är det gott men det är inte det "riktiga". Så, nu ska jag verkligen
börja skriva, men så att det blir kul att läsa. Jag ska skriva sånt som jag fastnar i hos andra bloggar så blir
det kanske lite roligare att blogga också! Och en som tycker det är kul där bakom skärmen ger ju oftast mer
än någon som görc det bara för att..

Så, nu ska jag lägga mig och läsa bok vilket jag älskar! Slukade verkligen böcker i somras men så tog det
bara stopp när skolan kom igång och det blev mycket med läxor och onödiga timmar framför datorn. Men
nu prioterar jag saker så jag hinner läsa bok t.ex.
Imorgon blir det Södertälje och Oskar Linnros också för hela slanten! Gadd vad fett! Langar mer om det
senare. 
Det här var ett väldigt svår kategoriserat inlägg förövrigt, godnatt!

Kommentarer
Postat av: pinja

första bilden är helt underbar !

2010-11-21 @ 13:58:43
URL: http://piinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0