LYCKO TANKAR OCH TOMATSÅS PÅ DET


(bild från typ evigheter sen, sån bra fantasi har jag nu..)

Jag är för tillfället alldeles bubblig och sprattlig i hela kroppen. Konserten på söndag är det enda jag tänker på i stort sätt. Det kommer verkligen bli G.R.Y.M.T! Vore inte konstigt om hela morgon dagen går åt att kolla Salem bilder och spela hans musik på repeat i högtalarna(:

Nu har jag precis käkat pasta i tomatsås och mozarella och lite sånt snask. Kanske att det blir sista delen av Luftslottet som sprängdes ikvläll. Får hoppas! Förövrigt längtar jag till sommaren enormt. Planer om att sitta bak på en moppe och köra så det piper någonstans mitt på landet får mig lite smått pirrig! Annars fyller jag år om strax en vecka och önskalistan fylls på i lagom takt(: K.R.A.M.

Kommentarer
Postat av: natasha

åh, vilken söt bild! och riktigt snygg blogg måste jag säga :)

2010-05-07 @ 21:12:02
URL: http://nothingpersonal.devote.se
Postat av: ottilia

snart gäller det... <3

åh sommar är underbart!

2010-05-07 @ 21:45:34
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0