SALEMSALEMSALEMSALEMSALEMSALEMSALEMSALEMSALEMSALEM


HEJAHEJAHEJSAHEJA! Han är bara så sjuuukt bra! Har typ missbrukat hans musik i veckan, har skapat en Salem-lista på Spotify där jag tagit alla de bästa låtarna enligt mig just nu. Lovelovelove him♥ Jag ska rösta på honom i kväll säger jag bara! Här (klick) har ni låtarna som man bara blir glad i hela kroppen av! Förövrigt är det sjukt fint väder, man blir så himlans glad! Ikväll så ska jag till Tove och ha trevligt, nu väntar ännu lite läx arbete (har redan suttit i snart två timmar..)


Kommentarer
Postat av: ottilia

Jag blir alldeles knäsvag av honom!!! <3



sv: men fett kul å vara med i teve ;) haha..

yes! love the sunnn.

2010-03-13 @ 22:43:40
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: michelle bogar

Salem är underbar! Och hans låt i melodifestivalen var helt otrolig. Synd bara att han inte vann alltså, hade varit grädden på tårtan alltså.

2010-03-17 @ 20:21:33
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0