måndag/DAG


Coola Robyn som signerar Ottilias sl kort och sedan en affish som jag också fick signerad, sitter bra på min vägg!


FINT! <3

En del av min måndag. Jag tänkte att torsdagen får ett helt eget inlägg för att det var en så himlans bra dag somsagt! Det har varit mycket häng vid skepbron, LOVE sthlm. Men vi hann också med Robyns signering av nya skivan. Super najs! I söndags var jag och köpte aftonbladets söndags bilaga där Salem var med<3 Och extra happy då jag såg att en av mina kommentarer som jag skrivit (hehe...) fanns med i tidningen!!! (Näst högst upp till vänster i spalten Kvinnornas kärleksbrev till Salem-HAHA!) TORSDAGEN kommer snart! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0