Laaa la la la laa laaa la la la


Daniel Merriweather-Change (feat. Wale)


Sitter och käkar chips fast jag borde nog inte göra det... Klockan 16 var jag hemma i lägenheten efter 3 dagar i Kisa med min vän Kajsa:) Det är verkligen skönt att komma ut i "friheten" ibland. ;) Där såg vi de två första Stieg Larsson filmerna. De var faktiskt rätt bra tycker jag. Vissa äckliga scener men annars gillar jag spänning och det fick man verkligen! :) Har precis laddat ner bilderna och tänker kanske lägga ut några om jag orkar. Imorgon ska jag träffa Frida :) Sista dagen då på jullovet. Rätt skönt ändå att börja igen och komma in i alla rutiner. Och sen så längtar jag sjukt mycket efter våren/sommaren nu! Hare great♥ plingplongsigne.

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Svar: Med glädje. :)

2010-01-12 @ 20:28:57
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Svar: Bra fråga. "Money"? Det är bara att lyssna på låten "Money" med Michael Jackson...

2010-01-12 @ 20:30:21
URL: http://popkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0