Ett äventyr på söders gator.

Jag vet att jag inte har några läsare ännu, har inte ens sagt till någon att jag har en ny blogg... Men jag ska få! :) Jaja, har nu på förmiddagen varit med Frida och gått o gått :) Över skanstulls bron till Gullmars för att sedan vända och ta bussen från Skanstull hem. Det är sjukt kallt ute! Varnar er! hehe... Nu sitter jag hemma själv (väldigt skönt faktiskt ändå!) och har precis värmts upp. Mina fingrar och tår var som frostiga pinnar. Kändes som om jag skulle kunna bryta av dem! Nu är jag sorgligt nog sugen på te. Jag som aldrig dricker det och har typ aldrig tyckt om det. Och så nu när jag är sugen på det är vattenkokaren ute med resten av familjen på hockey cup. Står väl där någonstans i ett café och har det bra :( Men just när jag skriver kommer jag på att man kan koka vatten i kastrull! JA! Vad tänker jag me? Man blir väl fast i denna moderna värld. Juste, jag måste äta lunch också! oh my girl! Sen hoppas jag att Frida ringer snart för jag börjar bli rastlös! ;) 
Förövrigt så mår jag mycket bättre! Snorig och rejält täppt i näsan när den inte blivit besprutad med Otrivin ;) men det klarar ju vem som helst. Man blir nog ändå bättre av att bara ligga hemma i två (låååånga) dagar :)
Nä, nu blev det väldigt långt. Ha ett bra fortsatt jullov! ♥ 

Brooklyn we go hard-Jay Z

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: haha precis :D

2010-01-06 @ 14:30:27
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: Frida

Jag är en trogen läsare :D Hihi. Men det var en väldigt najs promena :) men det var kallt.... :P <3

2010-01-06 @ 15:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0