HÄRLIGT!



YES! Imorgon blir det till att sova till 9.45 (!!!) Äntligen (det känns verkligen så). Sedan blir det bowling med resten av musikerna i TVÅ timmar! Mucke najs:) Sen är det LOOOV!!! Gud vad jag behöver det! Då ska det bli mycket skidåkning och mys i en stuga med varma ljus och mörka kvällar. Gud vad härligt! Snön får gärna hänga kvar i sådär två veckor till men sen vill jag ha SOMMAR! Eller först och främst vår; converse, glassar, grönt, fotning (gud, tänk att utan att behöva frysa ihäl sina fingrar så kan man gå ut och känna den friska doften och bara hitta finfina blommor genom linsen(!!!)) Nu ska jag läsa min braiga bok, en liten rysare... riktigt cousy i detta kalla mörker. (Jag vet att jag har besökare, SNÄLLA kommentera! Blir mycket roligare då!)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Lov är så härligt!!

Sv: Tack så mycket :D

2010-02-26 @ 12:25:39
URL: http://faeria.blogg.se/
Postat av: agnes

härliga pics!

2010-02-28 @ 02:14:40
URL: http://agnes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0