Juletid

Det är nu man ska vara alldeles jätte pirrig inför julen. Jag känner inte så. Jag vill känna så. I slutet
av november kände jag så och var alldeles nostalgisk över allt mys som låg framför. Alla pepparkakor
och lussebullar som skulle bakas och allt med att skriva en önskelista och inhandla julklappar. Vi har
bakat pepparkakor och lussebullar men jag har inte köpt en ända julklapp än. Jag känner stress och
lite smått panik. Jag har inte ens varit på Gamla stans julmarknad än. Jag känner mig verkligen inte
redo för julen, jag har inte gjort det jag behöver göra för att känna ett lugn inför julen. Kan inte tiden
bara stanna lite? Herregud, det är ju bara 4 dagar kvar!




Kommentarer
Postat av: ottilia

jag har inte heller varit på gamla stans julmarknad!!!

2010-12-21 @ 23:17:48
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0