proppar


Jag med platt hår... w.o.w

Asså dom där läxorna gör mig... jag använder ett ordspråk istället: fullt ös, medvetslös typ...
Nej men nu måste jag liksom ta tag i allt, betyg är det ju nu. Och matten ska man inte babbla bort. JOBBAJOBBAJOBBA! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Men hösten är på g och det känns så mysigt! Färggranna träd, mörka kvällar, film tittandes, sockor, te - myyys! Jag sitter och kikar i hemskickade kurskataloger och känner mig sugen på att börja på målningskurs, bara släppa allt. Hitta det borttappade i färgerna på det vita arket under en 2 timmars kvällskurs en tisdags kväll. Ja, jag tar tag i det där.
Nu sitter jag i soffan framför Family Guy med det här i hörselgångarna /klick! Nu ska jag sluta för Family Guy är fett kul och det här inlägget kommer sluta i ett kobooom annars som det redan börjar göra.
Inläggen blir så här meningslösa, fulla med text om vad jag gör när jag inte skriver ofta. Nej, jag vet helt enkelt inte hur man gör. take good care, bye bye then! Jag har förövrigt köpt en ny cykel! Hej cykel!

Kommentarer
Postat av: anna

Det var faktiskt ganska mysigt med förutom att jag var väldigt hostig och att jag inte kunde prata. Tack så mycket fina du!

2010-09-01 @ 19:43:57
URL: http://oohyeah.webblogg.se/
Postat av: ottilia

du var väldans fin i plattat hår signe!

åh jaa :( skolan tar så mycket tid :(

2010-09-04 @ 23:52:58
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0